Uwaga!

Jeśli zadania kursu 2 będą

dla Ciebie za trudne,

możesz zrobić Kurs 1.

Dziś zaczniesz kurs kodowania. Znajomość kodowania jest potrzebna, aby powstał program komputerowy,

z którego możemy korzystać. Popróbujesz, jak pracuje programista - osoba tworząca program komputerowy.

Proszę, abyś wykonał  zadania:

 

1. Wejdź na stronę code.org

2. Kliknij Katalog Kursów:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Zjedź na dół i kliknij Kurs 2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Utwórz konto (w prawym górnym rogu) i wykonuj kolejne zadania tego kursu. Na końcu pojawi się certyfikat, że ukończyłeś kurs. Zapisz go i wyślij do mnie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pamiętaj, że na przejście 8 lekcji  (etapów) kursu masz dwa tygodnie, a cały kurs powinieneś ukończyć do końca maja.

 

 

 

UWAGA: jeśli nie masz programu Power Point, można pracować w nim online. Poproś mamę lub tatę, aby Ci utworzyli konto na stronie i możesz tam wykonać to zadanie, a mi przesłać link do niego - Power Point online

 

W razie problemów z utworzeniem konta, wykonaj to zadanie w programie Word

Tutaj dopisz

więcej pokarmów

NAUCZANIE

INDYWIDUALNE

20.04.2020

Temat: Pierwsze kroki w programowaniu...

 LEKCJA 3

06.04.2020

Temat: Informacje z internetu w prezentacji multimedialnej...

 LEKCJA 2

23.03.2020

informatyka

Otwórz program Power Point.

Proszę, abyś wykonał w nim zadania:

1. Poszukaj w internecie  zdjęcia palm wielkanocnych z różnych regionów Polski, skopiuj je i wklej na slajdzie.

2. Obok zdjęć, z lewej strony  napisz nazwę regionu, z którego pochodzi palma, np. Kujawy, Mazowsze.

3. Dodaj nowy slajd.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Poszukaj w internecie  zdjęć pisanek wielkanocnych z różnych regionów Polski, skopiuj je i wklej na slajdzie.

5. Obok zdjęć, z prawej strony napisz nazwę regionu, z którego pochodzą pisanki, np. Małopolska, Karpaty.

6. Wstaw trzeci slajd - napisz na nim, co powinno się znaleźć w koszyczku wielkanocnym. Użyj różnych kolorów tekstu,  

    wklej na slajdzie zdjęcie lub kilka zdjęć związanych z wielkanocnym śniadaniem, np.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Pamiętaj, że nie musisz wykonać wszystkich zadań od razu - masz na to dwa tygodnie

 

Otwórz program Word.

Proszę, abyś wykonał w nim zadania:

1. Poszukaj w internecie  zdjęcia maliny, skopiuj je i wklej do programu Word.

2. Z prawej strony tego zdjęcia napisz, czy lubisz maliny.

3. Poniżej zdjęcia (pod spodem, na dole) maliny wklej zdjęcie z ulubioną potrawą (daniem, jedzeniem)

    z malin, np. placek, lody, budyń.

4. Podpisz to danie – napis ma się znajdować pod zdjęciem jedzenia.

5. Teraz wklej z prawej strony zdjęcie z krzakiem malin.

6. Z  lewej strony krzaka napisz odpowiedzi na pytania:   W jakiej lekturze była mowa o malinach?

                                                                                             Dlaczego bohaterki zbierały maliny?

 

   Pamiętaj, że nie musisz wykonać wszystkich zadań od razu - masz na to dwa tygodnie

 

Klasa 7b   

Temat: Układ obiektów w dokumencie tekstowym.

 LEKCJA 1

strona główna